Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

Σας στέλνω εγώ την πρόσκληση και η ντροπή, μισή μου! κι αν μ'αγαπείτε μια σταλιά θα γίνει όλη δική μου!

Πολύ, Ναταλία μου, αλλά... μή μού βγει το "όνομα", ότι κυνηγάω τις φίρμες!
Εγώ, μάλλον, "μαρτυράω" κι άλλες, που θα μπορούσαν να είναι γνωστές στην ώρα τους!
Σε ξέρουν! Μη φοβού! Απλά, από έλλειψη χρόνου ή ζήλειαςςςςς, δεν κάνουν πολλά λάικ! Γνωστό στην "πιάτσα" του Φέις!

Προχώρα, έχεις πολλές Αξίες, πέρα απ' την Ρίζα!
Καλή συνέχεια και επιτυχίες, με Υγεία και Ευτυχία!

***
Η Natalie Rassoulis-Full κοινοποίησε μια Σελίδα — μαζί με Ναταλία Ρασούλη.
Σας στέλνω εγώ την πρόσκληση
και η ντροπή, μισή μου!
κι αν μ'αγαπείτε μια σταλιά
θα γίνει όλη δική μου!
emoticon kiki
Μουσικός/Συγκρότημα
Greek music / Opera / Theatrical Metal / Rock / World
Μου αρέσει!Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πες το!