Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

"λέει": ΖΩΗ.

Ο ΑΘΑΝΑνάσιος ΑΝΕΣΤΟπουλος, θα γίνει ΚΑΛΑ!!!
Το λένε τα πουλιά.
Να μην στεναχωριέται!

Αγάπη
της Κατίνα Παΐζη
Πόσο πολύ σ' αγάπησα ποτέ δε θα το μάθεις
καλέ που δεν εχάρηκες στα χείλη μου φιλιά.
Απ' τη ζωή μου επέρασες κι αλάργεψες κι εχάθης
καθώς τα διαβατάρικα κι αγύριστα πουλιά.

Τα χέρια μου δεν έδεσα τριγύρω στο λαιμό σου.
Δεν έσταξε απ' τα μάτια μου το δάκρυ μου θολό.
Κουνούσα το μαντίλι μου αλαφρά στο μισεμό σου
και σιωπηλά σου ευχότανε η ψυχή μου στο καλό.
Δεν είδες το τρεμούλιασμα των κουρασμένων μου ώμων.
Δε μάντεψες τη θύελλα που εκλειούσα στην ψυχή.
Μήτε πως ήμουν σύντροφος των μακρινών σου δρόμων
κι όλη μου η σκέψη ανέκφραστη σ' άγγιζε προσευχή.
Κι αν ήρθαν μέρες πένθιμες και νύχτες θολωμένες,
που η μοναξιά με τρόμαζε και μου 'παιρνε το νου,
τώρα κρατώ στη θύμηση στιγμές ευτυχισμένες
κάποιου καιρού αλησμόνητου ωραίου κι αληθινού.
Κι αν δεν προσμένεις να με δεις κι εγώ πως θα ξανάρθεις,
ω εσύ, του πρώτου ονείρου μου γλυκύτατη πνοή,
αιώνια θα το τραγουδώ κι εσύ δε θα το μάθεις
πως οι στιγμές που μου 'δωσες αξίζουν μια ζωή.
"Απανεμιά" Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Αγάπη της Κατίνα Παΐζη Πόσο πολύ σ' αγάπησα ποτέ δε θα το μάθεις καλέ που δεν εχάρηκες στα χείλη μου φιλιά. Απ' τη ζωή μου επέρασες κι αλάργεψες κι…
youtube.com
Μου αρέσει!

****
Ακυκλοφόρητο τραγούδι του Θάνου Ανεστόπουλου με τον Θοδωρή Σύφαντο.
Με περπατούν οι θύμισες
οι νύχτες το σώμα μου αλυσίδες
η σιωπή σκαλί
ξεκίνησαν
οι βροχές
ο χρόνος έγινε ρακοσυλλέκτης
ο χρόνος έγινε ρακοσυλλέκτης
έκρυψαν το μαχαίρι
τα μάτια για την αθωότητα κάθισαν
απ' τα πολλά αγκαλιάσματα
έχασα τα χέρια μου
ότι αγγίζω επιστρέφει.

Ακυκλοφόρητο τραγούδι του Θάνου Ανεστόπουλου με τον Θοδωρή Σύφαντο. Με περπατούν οι θύμισες οι νύχτες το σώμα μου αλυσίδες η σιωπή σκαλί ξεκίνησαν…
youtube.com
Μου αρέσει!

****
η σιωπή σκαλί
ξεκίνησαν


Η σιωπή στο σκαλί της Ζωής, "λέει": ΖΩΗ. 

...Ίσως, ΝΕΑ ΣΚΑΛΑ... με ΠΡΩΤΗ την ΆΛΛΗ ΤΕΧΝΗ!
Και τα δυο μαζί, μα με διαφορά ΥΨΟΥΣ, ΑΛΗΘΙΝΟ "ΦΩΣ"!
ΟΧΙ, άλλες φωτιές και φλόγες... γύρω σου!
Ούτε πρόσωπο.
ΛΕΥΚΟΣ ΚΡΙΝΟΣ!

***Αυθόρμητα... βγήκε. Δεν απορώ, πια, στα αυθόρμητα που έρχονται με ΆΛΛΟΥ, ΟΡΜΗ!

******  

!!!!!!!!!!

Νά 'τα και τα πουλιά!

Ο χρήστης A Lifetime Photography κοινοποίησε τη φωτογραφία του.
A Lifetime Photography μαζί με Jean-marie Forget και 7 ακόμη.
photo © Adam Wawrzyniak
Μου αρέσει!Σχολιάστε

****
Να μεταφράσω;
ΟΧΙ, θα το καταλάβει!
Τελεία και μετά αρχίζει νέα πρόταση, σίγουρα!
Γι' αυτό είμαστε ακόμα, ζωντανοί, για να γίνουν ΟΛΑ ΛΕΥΚΑ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πες το!