Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

Περιμένοντας τις Αλκυονίδες ημέρες

Περιμένοντας τις Αλκυονίδες ημέρες, (ανάμεσα σε στίβες χαρτιών, και λοιπών πολλών, που θέλουν ξεδιάλεγμα και επανεκκίνηση), είπα, να "λειτουργήσω" πιο χαλαρά, για όσες και όσους τρομάξανε... και με ρωτούν.
Εγώ, να δείτε, τρομάρες!...
Ούτε μία, ούτε δυο!
Δε θα πω αριθμούς... στα γεράματα... μαθαίνω και τον συμβολισμό του καθενός, οπότε...

Νταν και ρολόι Αγίου Νεκταρίου! Ώρα:8π.μ. Τετάρτης.
Καθόλου στημένο, από πλευρά μου.
Είχα ξεχαστεί σε μια χθεσινή Βολιώτικη εφημερίδα, τον Ταχυδρόμο, που βρέθηκε στον δρόμο μου, χθες και, και, και, (καιξ και ξερή!)... συνδέθηκα με σύρματα που δεν τα φοβάμαι. (εγώ τα ξεσυνδέω, πια, εφόσον, αυτά αγγυλώνουν και δεν σέβονται ΤΙΠΟΤΑ!)

...Στα υλικά σύρματα... το αντίδοτο είναι τα ψυχικά, όντως, ΑΤΣΑΛΙΝΑ!

Πάμε, Αμαξά μου, να χαρείς, όσο πιο γρήγορα, μπορείς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πες το!