Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

ΑΝΑΤΡΟΠΗ!

ΠΡΩΤΟΓΡΑΦΟ:

Απ' αυτήν την σελίδα, έλυσα απορίες μου.
Δε σημαίνει πως, με Εκφράζει, κιόλας!
Κρατάω αυτά που "καταλαβαίνω" και "προχωράω" στον δρόμο μου, χωρίς να φοβάμαι, κάνοντας τον ΣΤΑΥΡΟ μου, έχοντας για σπαθί μου, το Αόρατο ΚΑΛΟ. (τελεία)
Κράτησα θέματα, με αφορμή τίτλων.
ΔΕΝ προλαβαίνω να τα διαβάσω, Ι ΣΩΣ, να ΜΗΝ, "χρειάζεται", κιόλας...
Εσείς, όπου "βαδίζεται", δική σας επιλογή.
Εγώ 9της Κατερίνας), απλά, σας δείχνω Ο,ΤΙ "βλέπω" ή μού τραβά την ΠΡΟΣΟΧΗ!
Γκε γκε;

(Γκε κε;
Και να πάω να το βρω, αφού μού το χαρίσανε και δεν το ξέρω...

καμπάνα; ρολόι; 11:57!


***

Χαίνηδες - Συνταγές μαγειρικής

Δημοσιεύτηκε στις 14 Σεπ 2012
Στίχοι: Δημήτρης Αποστολάκης
Μουσική: Δημήτρης Ζαχαριουδάκης & Γιώργος Μανωλάκης
Πρώτη εκτέλεση: Χαΐνηδες


Από μικρή τής άρεσε, μες στην κουζίνα μόνη
τις ώρες να σκοτώνει
με τη μαγειρική,
και πέφτανε τα δάκρυα θυμώντας τη ζωή της
και δίναν στο φαΐ της
μια γεύση μαγική.

Κύμινο, μοσχοκάρυδο και κόκκινο πιπέρι,
ποτέ δεν είχε ταίρι
ν' αλλάξει μιαν ευχή,
να χαμηλώσεις τη φωτιά μετά την πρώτη βράση,
να γίνονταν η πλάση
ξανά απ' την αρχή.

Ψιλοκομμένος μαϊντανός, και σκόρδο μια σκελίδα,
να 'φεγγε μιαν ελπίδα
στα μάτια τα μελιά,
και προς το τέλος πρόσθεσε ένα ποτήρι λάδι,
να 'νιωθε ένα χάδι
μια μέρα στα μαλλιά.

Μια νύχτα έπιασε φωτιά μέσα στο μαγερειό της,
που 'κανε το φευγιό της
να μοιάζει με γιορτή,
τέτοια που γύρω φύτρωσαν άσπρα του γάμου κρίνα,
ολόιδια με κείνα
που είχε ονειρευτεί.

Πόσες καρδιές που γίνανε αναλαμπή κι αθάλη,
μας κάμανε μεγάλη
κάποια μικρή στιγμή,
κι αθόρυβα διαβήκανε απ' της ζωής την άκρη,
χωρίς ν' αφήσει δάκρυ
σε μάγουλο γραμμή.

ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ
Δεν έχω στην ιδιοκτησία μου τα δικαιώματα του τραγουδιού ή των εικόνων/βίντεο.
Είναι μόνο για ψυχαγωγία - Όλα τα δικαιώματα ανήκουν στους παραγωγούς.
I do not own the rights of the song or the images/video clips. No copyright intended.
It's only for entertainment - All rights belong to the producers!!

****
Μάλιστα.
Δεν είμαι ΚΑΛΗ μαγείρισσα.
ΚΥΡΙΑ συστατικά φαγητού: ΚΑΛΟ - ΠΡΟΣΕΥΧΗ - ΑΓΑΠΗ 9ΑΝΩΤΕΡΗ)

 &&&&&&



Τ' "άκουσα".
Από χθες.
Είχε αρχίσει απ' το μεσημέρι (χθες), που σκίστηκαν κι άλλοι ουρανοί, από ένα γέλιο.... ειρωνικό. Τελεία. ) (προέκυψε η παρένθεση να είναι μεγάλη)

***
Ροή λόγου, πριν παρένθεσης

Να θυμηθώ να φέρω, σημερινές φωτογραφίες.
Λύνουν ...απορίες. (τελεία)
Φεύγω από δω, κι αφού δεν πρόλαβα αλλού, τον τίτλο...
ΑΝΑΤΡΟΠΗ!
Ανατροπή στο όποιο έχει για βάση του το κακκό.
Ήρθε κι ο παλιατζής που καθαρίζει... 12:06, μα δεν είμαι έτοιμη και φυσικά, ΔΕΝ θα του τα δώσω!
Ή χαρίζονται ή ανακύκλωση ή καταστρέφονται.

***** 
Οκ και τ' ΆΛΛΟ, μην ψάχνετε μετάφραση! (12: ;)


Ο διοικητής της Στρατοχωροφυλακής στη Σμύρνη δουλέμπορος προσφύγων! Δώστε κι άλλα δις στην Τουρκία
katohika.gr
Μου αρέσει!Σχολιάστε

***


Νέα Τάξη Πραγμάτων: Ετοιμάζονται να μας παρουσιάσουν γιαλαντζί εξωγήινους
katohika.gr
Μου αρέσει!Σχολιάστε

***


Ο ερευνητής ψυχικών φαινομένων Pete A. Sanders Jr. ήταν από του πρώτους που γνώριζαν ότι ο ψυχικές ικανότητες είναι πραγματικές, γεγονός που τον οδήγησε να…
katohika.gr
Μου αρέσει!Σχολιάστε

***
Μου αρέσει!Σχολιάστε

***
Μου αρέσει!Σχολιάστε

***


11 εντελώς ακατάλληλες εικόνες που βρέθηκαν στα παιδικά βιβλία: συγκλονιστικό!
katohika.gr
Μου αρέσει!Σχολιάστε

***
Τρίδυμος Σεισμός 6,6 – 6,2 – 5,3 στην Ισπανία : Αν ισχύουν οι θεωρίες και η άμυνα μας δεν δουλέψει τότε αυτό το τέρος 8/2/16 θα είναι στη γειτονιά μας


Πεντοζάλι χόρεψε η Ισπανία πριν από λίγο, καθώς σημειώθηκε σεισμός 6,6 Ρίχτερ, 162 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της πόλης Μάλαγα.
katohika.gr
Μου αρέσει!Σχολιάστε
***
****
Κάτι που θα χρειαστούμε σύντομα – Σακίδιο φυγής (update έκδοση)


Όπως έχουμε περιγράψει σε πρώτη φάση θα προτείνουμε λύσεις για τον απλό κόσμο, που δεν μπορεί να διαθέσει τους αυξημένους πόρους (χρήματα) που…
katohika.gr
Μου αρέσει!Σχολιάστε
***
Elena Bogataya Φόβος που προκαλείται στόν κόσμο είναι απαράδεκτο.. Είναι μεγαλύτερο όπλο να τούς διαλύεται ψυχολογία..βρείτε να τους ενθαρρύνεται και να δίνεται δύναμη να παλεύουν όχι να φεύγουν.. Τελικά πιάνου μεριά κρατάτε ... Μάλλον δεν είστε του Λεωνίδα απόγονοι!!!!!!
Nick Sergis
Nick Sergis Μπορεί κάποιος σαν το Λεωνίδα να έχει απογόνους αλλά δε σημαίνει ότι δε θα πάσχουν από κάποια ψυχική νόσο πχ μανια καταδιωξης, σχιζοφρενεια, διπολικη διαταραχή.....
Νίκος Αίμονας
Μου αρέσει! · Απάντηση
***
****
Είσαστε καλά; Η Ελλάδα υπό πλήρη διάλυση και όμως πληρώνουμε την βενζίνη σε 10 πλάσια τιμή από την Αμερική


Όμως στον παρακάτω πίνακα που περιέχει 181 κράτη, που τα περισσότερα δεν βγάζουν ούτε λίτρο, ενώ εμείς καλύπτουν το 10 % των αναγκών μας από τον Πρίνο…
katohika.gr
Μου αρέσει!Σχολιάστε
****
Το θέμα είναι να ενώσουμε τις κουτσουλιές μας και να τις πετάξουμε στα μούτρα τους


Στα 1.000.000 περιστέρια φεύγουμε με πλοία, αεροπλάνο, τρένα και ελικόπτερα…
katohika.gr
Μου αρέσει!Σχολιάστε

ΛΑΘΟΣ! ΜΕ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΛΕΥΚΟ ΚΡΑΝΟΣ!
Έμεινες πίσω... στρέιντζερ!

****



Σύμφωνα με μελέτες του National Geographic εάν οι πάγοι λιώσουν το μόνο μέρος το οποίο θα σωθεί παρά τις μικρές απώλειες που θα έχει, θα είναι η Ελλάδα. Τα…
katohika.gr
Μου αρέσει!Σχολιάστε
***
ΚΑΛΟ;
Κουνάω κεφάλι.
***
***
Έχω μέρες να μάθω ειδήσεις.
Το είπανε;
Πόσοι τ' "άκουσαν;"
***
O Big One τελικά αντί για την Ελλάδα, μάλλον βρήκε στόχο τις ΗΠΑ – Στους 19 οι νεκροί…


Μπορεί το θερμόμετρο αυτή τη στιγμή στην Αθήνα να δείχνει σχεδόν μηδέν, όμως αυτό δεν έχει καμία σχέση με την Big One που όλοι περιμέναν στην Ελλάδα, αλλά…
katohika.gr
Μου αρέσει!Σχολιάστε
Ω Χ! ΡΙΣΤΕ!!!
****
*****
ΑΥΤΗ την ανάρτηση έψαχνα, γιατί την πήρε το μάτι μου, κάποια στιγμή.
Δεν είμαι διαβασμένη από βιβλία, ίντερνετ, κ.λ.π. ΑΛΛΑ, το είπα πέρ'σι... προφορικά.
ΚΑΝΕΙΣ, ΚΑΛΟΣ, ΤΙΜΙΟΣ, ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΟΒΑΤΑΙ, ΤΙΠΟΤΑ! ΑΠΟΛΥΤΩΣ!
ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΙΟΛΑΣ, ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΙΚΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΓΑΘΑ, ΘΕΑΡΕΣΤΟΝ!!!
****
Υγ. Ούτε αστρολόγα, ούτε μέντιουμ!
ΑΝΩΤΕΡΗ "ΧΕΙΡ", που υπογράφουν και οι 'Αγιο - Γράφοι!
  
 

    





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πες το!