Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Τρεία σε ένα, προειδοποιητικό

Τρεία σε ένα, προειδοποιητικό.

(Δεν αφορά τους πολλούς.)



1) Κατερίνα με λένε, με τα πολλά επίθετα, κι είμαι Ζαγοριανή

Καλημέρα,
Αυτό το ξέρουμε αλλά έχω μια απορία: Ποια η φιλοσοφία των τόσων αναρτήσεων καθημερινά; Είναι μόνο μια απλή απορία... στις πόσες αναρτήσεις αλλάζεις ταχύτητα; Πόσο σε προλαβαίνει κάποιος;

Και πάλι καλημέρα!

Το "Ζαγοριανή" κάνει ρίμα με το... (για πλάκα το γράφω...)

Α, "έκλεψα" και...

.........


Απάντηση: Λογαριασμό, δε θα σού δώσω. Κουμάντο στα μπλοκάκια σου, είτε από αέρα, είτε από χαρτί. Δεν ζήτησα από κανέναν να με προλάβει, πόσο μάλλον, εσύ!

2)  Φοβάμαι μήπως το δουν κάποια άτομα και χαλάσει η καρδιά τους και η φιλία σας. Όλο θυμάμαι και τούτο (2014) "Δε μπορούν να είναι όλοι οι άνθρωποι φίλοι, αλλά ούτε σημαίνει πως γίνονται κι εχθροί! Καθένας στον δρόμο του, με όποιον ταιριάζει"... "Έναν νόμιζα, κι αυτόν από παρεξήγηση! Δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε, καθένας έχει την αξία του"...

κ.λ.π. ....

Απάντηση: Σε βοηθάω να το μάθουν οι φίλοι μου (οι όσοι), γρηγορότερα! Δεν με ντροπιάζει καθόλου, με εκφράζει ακόμα και πάντα, απόλυτα!
Δεν έχω κολλητούς. Οι φίλοι μου μπορεί να είναι και εχθροί, (επίσης), μ' εκτιμούν ή όχι, σαν προσωπικότητα, κι όχι από κολλητηλίκι. 

και 3, από μένα:

Επειδή, αν δεν κόψεις το κακό στην ρίζα του, σε φτάνει και σε πνίγει,
Επειδή, πίσω μου ... έχω κάστανα (ψάξε βρες, τι εννούμε στο χωριό μου)
κι επειδή το θράσσος σου, ξεπέρασε προ πολλού, τα κόκκινα όριά μου, σταμάτά το, για σένα! Για το δικό σου το Καλό, αν έχεις, αν το θέλεις, αν το ψάχνεις, αν πράγματι ξέρεις πού πατάς και πού πηγαίνεις.
Έχω λυπηθεί αφάνταστα με την περίπτωσή σου, δεν θα ξαναασχοληθώ.
Αποφεύγω τα δηλητήρια, γενικώς.

Αυτά και κρίμα που μ' έφτασες ώς εδώ.
Δεν έχω να φοβηθώ και να κρύψω τίποτα απολύτως απ' την ζωή μου, (κύριος, κυρία), για να μπερδέψουμε και λίγο τον κόσμο, (τον κόσμο τον περίεργο που θα το δει), να χαθεί, να χαθείς αθόρυβα κι εσύ, όπως αναγκάζομαι να χάνομαι κι εγώ... θέλω δε θέλω.
Γκε -γκε;

Σταθερά στο ύψος της η Κατερίνα η Ζαγοριανή, που θέλεις δε θέλεις, θα την θυμάσαι.

Υγεία στη ζωή σου, και Θεία Φώτηση, εύχομαι.η αλήθεια μου.


 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πες το!