Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Σ' ένα χαμένο τσιπάκι μου,

βρήκα αυτό, που είναι απόσπασμα από προσωπικές μου στιγμές.
Περ'σινό, μα δεν ξυνίζουν τα βιβλία!
Οι σχέσεις, μπορεί.

*


...εννοείται πως έχω αγωνία, μεγάλη για αύριο, δεν το συζητάμε, εννοείται πως δε θα ασχοληθώ με μονόπρακτα… αλλά με πολύπρακτο που έτσι κι αλλιώς «χρωστάω» στο βιβλίο της Ιουστίνης, αν όχι στην ίδια, παρόλο που ...(το έκοψε ο ΚΑΛΟΣ χασάπης, παρακάτω.)

Πάμε:

Ξυπόλητες στην άμμο

ΙΟΥΣΤΙΝΗ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ - ΑΡΓΥΡΗ

ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ

ΑΡΜΟΣ

Αποσπάσματα:

Πώς συνέβη κι ο αγαπημένος της Πέτρος είχε καταντήσει ένας αδιάφορος συνεταίρος μιας χρεοκοπημένης κοινοπραξίας; Σελ. 57
Έλα μου, ντε!

*
«Ανυπόμονος μόνο; Νευρικός κι απαιτητικός. Το αντίθετο από τον Αντώνιο, δεν έχω καταλάβει πώς έχουμε κάνει δυο παιδιά με τόσο διαφορετικό χαρακτήρα».
«Λες κι έχουν βγει από διαφορετικό γενετικό υλικό ή λες κι έχουν μεγαλώσει σε διαφορετικές οικογένειες», συμπλήρωσε εκείνη. Σελ. 74
Συμβαίνει πολλάκις.

*
«Και οι ελιές του παππού που έχουν κάτι τεράστιες ρίζες, δεν τις έχουν για να παίζουμε κρυφτό αλλά για να παίρνουν την τροφή τους από το χώμα;» ρώτησε ο Αντρίκος κι εκείνη δεν αντιστάθηκε στην αθωότητά του. Πήγε στο μικροσκοπικό θρανίο του και του έδωσε μια καραμέλα για την ωραία του ερώτηση! Σελ. ενεν+ηντα1
Σίγουρα, ωραία!

*

«Αφού τη μισούσες τη συνοικία, τι μας λες να σταματήσουμε κιόλας;» την πείραξε η Νάνσυ.
«Με τα χρόνια όλα μοιάζουν μαγικά γιατί φαίνεται πως έχουν την άχνη ζάχαρη της νιότης», είπε μονολογώντας η Μαρία και βυθίστηκε πάλι στη σιωπή της. Σελ. 141-142
Έτσι πάει.

*
«Επειδή έκανες υστερεκτομή δε σημαίνει πως έχασες και τη θηλυκότητά σου. Το βάσανο της περιόδου ξεφορτώθηκες! Εγώ διάβασα για την υστερεκτομή και είδα πως το μεγαλύτερο ποσοστό των γυναικών μετά απ’ αυτό νιώθουν ένα «φτου ξελεφτερία», συμπλήρωσε η Μαρία. Σελ. 148

*

«Μου λείπει τόσο η μάνα μου, κορίτσια, αν και καλύτερα που δε ζει να ζένεται με όσα μου συμβαίνουν», είπε η Καίτη. Σελ.154

Φεύγω, ήρθε ο Τάσος στο σαλόνι! Το τσιγάρο μου!

***
Υγ. Το είχα διαβάσει, τότε το βιβλίο και είχα πολλά σημειωμένα προς συζήτησιν, μα... δεν μας έκατσε, συμβαίνει και στις καλύτερες  ιντερνετικές "φιλίες"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πες το!